heddajohansson

Vampire diaries idag ! :D

Publicerad 2011-02-18 18:51:57 i Allmänt,

Fredag innan sportlovet !:D skolan gick hyfsat snabbt förutom sista lektionen när vi hade so prov. Fick typ balckout, gick nog inte så bra :/ Men kände ändå att jag kunde det egentligen så det gör inte så mycket. Och näst sista lektionen fick jag, Sissela och Ellie världens skrattatck (som vanligt), en sak som Ellie gjorde, svårt att förklara men kul va det. Sen hände det inte nåt speciellt i skolan. Men det snöa :D
Va helt sjukt trött när jag kom hem så jag somnade framför Tvn så nu är jag jätte pigg.
Ikväll så börjar Vampire Diaries! så det ska jag se och sen efter det så är det inte så mycket på Tvn, kanske blir nån film eller nått. Nu ska jag göra lite andra saker innan jag äter, och sen blir det då VAMPIRE DIARiES :D<3 Och imorgon ska jag göra Amerikanska bannan pannkakor till frukost, så snäll jag är ;)
puss hej <3
Ganska dåligt att de har flyttat det till fredagar, när det finns annat att se. Det var perfekt att ha det på torsdagar för det är den dagen då det typ inte är nått att titta.... :( Fast bara de visar det så är jag nöjd ;)
Längtar till sommaren då man åker till Ofxord i tre veckor med Ellie <3<3<3<3
Hehe, fick bli en nitendo nördbild ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-18 18:56:47

OXFORD :DDDDDD <333

Postat av: ellie

Publicerad 2011-02-18 18:57:33

Postat av ellie ......hehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela