heddajohansson

slut på 24 :(

Publicerad 2011-02-26 12:45:10 i Allmänt,

Hej hej ;)
Igår så hände det inte mycket, satt typ bara och spela sims hela dagen XD Inte riktigt hela, gjorde lite annat också men det känndes som hela. Men sen på kvällen fick vi tillbaka vårt vatten, äntligen! Så det första jag gjorde va att ta en dusch. Sen på kvällen så såg jag Vampire Diaries, Alien, the wedding chraschers och åt popcorn.
-
Idag vaknade jag vid tio och har precis ätit frukost och tittat klart på hela 24 :O Det är så bra och det är synd att det är slut nu, för det var allra sista säsongen jag tittade på. Men det finns en massa säsonger innan som jag inte har sett så ska nog se dom också. Nu ska jag städda halva huset och göra lite läxa. Sen ikväll ska jag till Maja och sova där, eller så ska hon hit, vi har inte riktigt bestämmt än. Men nu ska jag städda.
puss hej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela