heddajohansson

Twilightsagan- Den officiella illustrerade guiden (jag vet jag är en twilight nörd...)

Publicerad 2011-02-18 22:44:26 i Allmänt,

Hade ingen aning om va det va men hittade det på en sida, och det är tydligen en 500 sidor lång gudie om Twilight. Haha verkar ändå lite coolt. Och den kommer ut den 12 april här i Sverige.
En liten text om den som jag hittade på http://www.twilightsweden.se/:
Nu kommer den omfattande uppslagsboken om Bella, Edward, Jakob och alla de andra från Stephenie Meyers oförglömliga värld i Om jag kunde drömmaNär jag hör din röstLjudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andasTwilightsagan – Den officiella illustrerade guiden är med nästan 100 färgbilder, exklusivt nytt material, ingående fakta om karaktärerna, släktträd, kartor, omfångsrika korshänvisningar och mycket mer en efterlängtad och oumbärlig uppslagsbok för alla Twilightläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela