heddajohansson

Sportlov :D

Publicerad 2011-02-20 12:39:46 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem, och är skit trött... Blir nog bara lata sig framför Tvn hela dagen, och städa rummet, fast det går snabbt. Ja sen har jag inte så mycket mer att säga, händer typ inget speciellt idag, men skit skönt med sportlov :D
Mamma städdar sitt arbetsrum, och hitta några gamla saker:)

En biljett till Tokio Hotel, men Bill blev sjuk så alla konserer blev inställda..

Hahaha, asså gud va jag va vacker när jag va liten XD

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2011-02-20 21:37:04

hah awww så gulliga foton! :D <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela