heddajohansson

skola igen... ;)

Publicerad 2011-02-28 18:35:14 i Allmänt,

I lördes så sov jag med Maja till söndagen, och vi snacka lite, åt och titta på film (Burlesque). Och sen igår på morgonen så va vi ute och sprang, behövde verkligen det nu. Så det ska jag och Maja börja med nu igen för att det är inte så kallt ute längre. :)
Sen åkte jag hem vid 12 och duschade och lite så, och sen åkte jag och mamma in till stan lite. Jag handlade faktiskt nått denna gången, ett par byxor (sånna man kan ha när man ska springa ute och det är kallt, vet inte va dte heter men dom e typ som thigts), och två spel till vår X-box. Sen på kvällen va det Oscarsgalan!! :D Den va hela natten men jag orkade inte titta på riktigt hela i och med att det var skola idag, men jag såg ganska mycket. Får se resten i repris någon dag, men hade jätte gärna velat se det igår, men men.
Idag va det då skola, och det hände inte något speciellt. Det roligaste som hände var att jag fick gå 2 timmar innan vi slutade för att jag skulle till tandläkaren...
-
Nu har jag kommit hem från Malmö precis, och ikväll ska jag göra läxor, titta på tv, äta, måla naglarna och titta på film.
puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela