heddajohansson

Oscarsgalan, klänningarna ;)

Publicerad 2011-02-28 18:57:35 i Allmänt,

Här är några fina Klänningar från Oscarsgalan, fast långt ifrån alla !!!!
Hilary Swank i Gucci Premiere
Hailee Steinfeld i Marchesa....Super gullig klänning :D
Reese Witherspoon i Giorgia Armani Prive
Scarlett Johansson i Dolce & Gabbana...Fin färg;) Min favorit färg då
Amy Adams i L'Wren Scott
Helena Bonham Carter i Colleen Atwood
Mila Kunis i Elie Saab Couture...Min favorit av dom alla :D <3
Anne Hathaway i Valentino Couture
Sandra Bullock i Vera Wang
Natalie Portman i Rodarte....Här kommer den fina färgen igen ;)
Michelle Williams i Chanel
Så, nu har jag suttit och nördat mig tillräckligt. Så om ni vill se fler så kan ni gå in på den här länken http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=109819&imagenr=8

Kommentarer

Postat av: Elin:)

Publicerad 2011-03-01 16:09:05

Många fina! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela