heddajohansson

Onsdag, lill Lördag ;)

Publicerad 2011-02-16 18:09:41 i Allmänt,

Idag har det varit ganska roliga lektioner i skolan, som det brukar va på onsdagar. Speciellt bilden idag för att jag fick MVG på en bild! :D hehe, jaja och sen hände det inte så mycket mer i skolan, och sista lektionen hade vi NO labb, ändå lite kul. Fast jag och Julia vistte inte riktigt vad vi skulle göra.....
När jag kom hem så satte jag mig direkt vid datorn och titta på 24, det är sååå spännande nu. Men det känns som om serien aldrig tar slut. Sen vid halv 5 så åkte jag in till Svedala och klippte mig, blev bättre än sisst iallafall. Nu har jag precis kommit hem från Svedala och ska göra en massa saker, göra läxa, titta på TV, äta, 24, duscha, fixa mina naglar och sova.
puss hej <3

Man kanske inte ser så mycket skillnad på bilden, men det är mycket bättre som det är nu ::D



Idag släpps The last airbander på dvd ifall någon ville veta ;) Ni borde se den för den e bra ;D

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-17 18:23:43

vad fint ditt hår blev! :D

Postat av: Sissela

Publicerad 2011-02-19 09:13:42

Jag har "the last airbender" Men jag tyckte inte den var så bra... :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela