heddajohansson

I rymden finns inga känslor <3

Publicerad 2011-02-20 22:31:15 i Allmänt,

För en halvtimme sen så stängde de av vårat vatten för det är något fel mer rören:S så vi hade 10 minuter på oss att fylla alla flaskor vi hade i huset med vatten innan det stängde av det. Vi måste slagit något sorts rekord XD...
Men vi får antagligen tillbaka vattnet på tisdag så jag tror vi klara oss, som tur hade jag duschat precis innan de stängde av.
Nu har jag precis tittat på I rymden finns inga känslor, och den var skit bra och jätte rolig, min humor XD Är inte så trött än så jag ska titta lite på 24 innan jag går och lägger mig.
Godnatt<3
Bill Skarsgård, min nya idol<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela