heddajohansson

Hos Julia i tre dagar :)

Publicerad 2011-02-24 17:42:50 i Allmänt,

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har varit hemma hos julia nu i tre dagar och hade inte min dator med mig. Men i tisdags va det filmkväll men tjejerna hemma hos Julia :) Vi åt lite mat först sen snackade vi lite och sen titta vi på film (Taken och arkiv X), ganska lugnt faktiskt. Sen dan efter så åkte vi in till Malmö och gick på tjejmässan där, inte så kul men helt okej. Vi va inte där så länge för det fanns inte så mycket där, så vi gick och åt på Mc donalds istället.
-
Efter stan så stannade jag och Ellie kvar hos Julia och red XD haha, vi var så duktiga.....nej tyckte faktiskt synd om Julia så gnälliga vi va, förlåt Julia<3 Men ändå lite stolt över mig själv att jag trava och red själv efter att inte ha ridit på 5 år. Fast duktig det va jag inte ;) Vi va ganska trötta efter så vi gjorde inte så mycket mer än att äta och sitta vid datorn, och titta på film (The last song). Eller jag va den ända som tittade för de andra somnade, men den va faktiskt bra (även om jag inte gillar Miley Cyrus), fast lite sorlig.
-
Åkte hem från Julia ganska tidigt imorse och åkte direkt till pappas skola och duschade, för att vi har fortfarande inte fått tillbaka vårat vatten:( Har precis spelat lite sims 2 som jag fick av Ellie. Nu ska jag städa lite och sånt, och sen ska jag titta på film, spela sims 2 och kanske något annat, vi får se ;)
puss hej <3

(Julias bilder http://juliasjostedt.wordpress.com/) haha

(Julias bidler http://juliasjostedt.wordpress.com/) haha så liten jag ser ut *XD


Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2011-02-24 17:46:25

HAHAHAHAHA stckars julia alltså! XD

Förrästen jag gillar inte dessa bilderna.....

Hade skit kul med er sötnosar ! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela