heddajohansson

Blåsigt :O

Publicerad 2011-02-15 20:21:29 i Allmänt,

Tisdag....
Idag har det verkligen inte hänt något speciellt, bara en vanligt tisdag och kan fortfarande inte göra klart mina byxor för att mamma glömde limmet på jobbet..... Men har iallafall gjort läxa idag när jag kom hem, och sen titta jag på den filmen som fanns på youtube, älska mig. Den va ganska bra, men solig och hemsk.
Måste också bara säga att nu får det sluta blåsa snart, mitt hus känn som ett kylskåp och det är nästan lika kallt ute som inne...inte okej :/ Så nu va det sagt ;)
Bli antagligen lite mer läxa nu och sen ska jag nog titta på ett, eller kanske två avsnitt av 24, jätte spännande nu :D Ska nog också täna lite, känner att jag behöver det :)
puss hej <333



Jag och Julia sitter och sparkar på varandra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hedda

Hej! I min blogg kan du läsa om allt möjligt, allt från mode och kläder till filmer och annat skit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela